Multimedia

Kto przegląda

W tej chwili stronę przegląda 1 użytkownik i 83 gości.

Kampania „Zostaję w OFE”

ofe.jpg

Od 15 stycznia br. Otwarte Fundusze Emerytalne maja ustawowy zakaz reklamowania siebie. Dzień wcześniej wykupiły reklamy na pierwszych stronach.

Żaden z ogólnopolskich dzienników nie zawahał się przed opublikowaniem niemal całostronicowej reklamy Otwartych Funduszy Emerytalnych na swojej pierwszej stronie. Na reklamie była przedstawiona ryba, sugerująca że OFE nie będą miały głosu. Reklamy pojawiły się na pierwszych stronach „Rzeczpospolitej”, „Gazety Wyborczej”, „Faktu”, „Super Expressu”. W „Metrze” na pierwszej stronie oprócz reklamy pozostawiono tylko nazwę „Metro” i oznaczenie numeru. Reklamy zostały wykupione przez Konfederację Lewiatan (d. Polska Konfederacja Pracodawców Prywatnych Lewiatan).

Również w telewizji w ostatnich dniach przed zakazem OFE intensywnie się reklamowały. W reklamach nie padały żadne merytoryczne argumenty, a wyłącznie puste slogany typu „nie stawia się wszystkiego na jedną kartę”.

Aktywność reklam OFE w środkach masowego przekazu nie dziwi, jeżeli przyjrzymy się strukturze udziałowej ośrodków przekazu. Współwłaścicielami w wielu przypadkach są towarzystwa funduszy emerytalnych, prowadzące otwarte fundusze emerytalne. W Agorze S.A., do której należy m.in. „Gazeta Wyborcza”, „Metro”, 14 ogólnopolskich magazynów, 30 stacji radiowych, 11 towarzystw funduszy emerytalnych wg stanu na koniec 2013 roku posiada większościowy pakiet akcji, tj. 51,05%. Z kolei 12 towarzystw funduszy emerytalnych posiada 31,58% akcji w TVN-ie.

Ogłoszenia parafialne

Społeczność

che rebel